In het pakket zit een nieuwe batterij voor de laptop. De oude batterij is compleet overleden en bij het zoeken naar de nieuw te bestellen batterij bleek dat de oude batterij in aanmerking komt voor een batterijomruilprogramma van Apple. Ik vond het ook nogal snel: twee jaar, en dan al nix meer. Productiefoutje... Keurig vulde ik alle benodigde gegevens online in, en een dag later had ik reeds een bevestigingsmail dat de batterij inderdaad in aanmerking kwam en dat deze binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd zou worden.
Omdat ik na twee weken wachten nog niets had ontvangen ben ik gaan bellen met Apple support. Na drie maal mijn vraag te hebben moeten stellen ("moment, ik verbind u even door...") kwam ik uiteindelijk terecht bij de Technische ondersteuning die mij exact konden vertellen dat ze er helemaal niets van af wisten. Wel kon ik de batterij opnieuw bestellen mits ik het serienummer van de laptop kon oplepelen (ik zat op m'n werk... wee degene die dit soort dingen uit z'n hoofd weet!!) en ik even m'n creditcardnummer achter wilde laten. "Maar de batterij is toch gratis?!" "Jawel, maar u dient de oude batterij binnen tien dagen retour te zenden, anders halen we de aanschafprijs van de batterij alsnog van uw kaart".
Als die verrekte UPS (Uitermate Problematische Service), DHL (Doorgaans Heel Laat) en meer van dat soort koeriers- en pakketdiensten er nu eens rekening mee gaan houden dat de gemiddelde Nederlander op werkdagen gewoon werkt, en een fijne particuliere bezorgronde op zaterdag gaan rijden... Dan hoeven wij niet naar Schiedam (dichtstbijzijnde depot... !!!), worden we niet gedebiteerd voor een nieuwe batterij, en kan ik voortaan ook gewoon weer van op de wc m'n blog bijhouden...
Of was dit iets teveel informatie?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten